Cuisinart GR40E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cuisinart GR40E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MarciaMeijer 30-03-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Compacte en krachtige grill.
Hiervoor hebben wij vele andere merken gehad maar wij willen niet meer anders! Deze is makkelijk schoon te maken, is snel op temperatuur en heeft een gelijkmatige warmteverdeling. Onze vorige grills werden alleen in het midden erg heet maar deze wordt en blijft over de gehele plaat goed heet!
Wij gebruiken hem voor alles, tosti's, vlees, vis! Echt een aanrader!

astrid kookt graag 04-02-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

super handig apparaat! neemt weinig ruimte in, is snel warm, eenvoudig in gebruik maar voor vele doeleindenden...tosti's, vlees, vis, gezond eten verzekerd! heerlijk om niet eerst je ovengrill aan te hoeven zetten, wachten, steeds controleren, je ziet hier direct je resultaat, makkelijk schoon te maken grillplaten en bijgevoegde schoonmaakschraper ook erg handig. als je geen echte keukenprins- of prinses bent : je maakt hiermee makkelijk grill- of braadgerechten, mooie gerechten die heerlijk en gezond zijn! een echte aanrader!

annemieke168 03-02-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

super fijne grill, wordt snel warm en is makkelijk schoon te maken (platen kunnen in de vaatwasser). Ik heb ooit een goedkopere grill gehad maar haalt het niet bij deze. Echt een mooi product. IK gebruik hem voor de tosti's (worden met deze grill tenminste niet geplet), gegrilde groentes zoals aubergine, steak, sate's en bruschetta's etc.

Anoniem 03-02-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Hele fijne Grill. Super handig en hij wordt heel heet. Dit is niet zo'n goedkope grill die niet goed werkt. Je moet hem aanzetten en ongeveer 10 minuten aan laten staan zodat hij helemaal heet is . Dan werkt'ie heel erg fijn. We gebruiken de griller ook buiten als BBQ omdat je hem helemaal kunt open klappen. De platen kun je omdraaien van ribbel naar glad. Ik gooi ze altijd in de vaatwasser nadat ik met een papiertje het vet eraf heb geveegd en dan zijn ze altijd mooi schoon

Brenda42 21-05-2014
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Ik heb de GR40E al ruim twee jaar in mijn bezig. Erg handig voor even snel wat te grillen.
Een week geleden bleek er sluiting te zijn in het apparaat. De stoppen sloegen door.
Na een telefoontje met de serviceafdeling in Zoetermeer heb ik het apparaat opgestuurd.
Vandaag is er een volledig nieuwe grill kosteloos bezorgd. Wat een geweldige service.
Ik was in de veronderstelling dat het apparaat gerepareerd zou worden.
Cuisinart blijkt dus drie jaar garantie te geven. Top!
Ik heb dus een nieuwe grill en ga hier zeker weer heel veel plezier van hebben.
Bedankt Cuisinart!

etimmerman27 26-07-2013
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Wij hebben op 9 januari 2013 deze contact grill gekocht en ik kan u zeggen het is een perfect apparaat.
Makkelijk te bedienen heel eenvoudig schoon te maken.
Echt een aanrader voor de geen die een contact grill wil aanschaffen.
Nu op maandag 22 juli 2013 hadden wij een probleem met de contact grill.
De pennetjes welke de bakplaten vasthouden waren afgeknapt waarschijnlijk omdat deze te heet waren geworden.
Wij hadden de contact gril op de duitse ebay site gekocht voor een heel schappelijke prijs.
Toch maar even contact opgenomen met Cuisinart Nederland en ik kon de contact grill direct opsturen naar hen voor garantie.
Op vrijdag 26 juli hebben wij een compleet nieuwe contact grill ontvangen van Cuisinart Nederland.
Echt hier een dikke pluim voor jullie garantie en snelheid.
Ook waren nu de bevestigingspennetjes niet meer van kunstof maar van metaal, het probleem is dus met de nieuwste types uit de wereld.

Eric.

DennieD 24-07-2013
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Cuisineart heeft de problemen met de knoppen van dit apparaat nog steeds niet onder controle. Ik heb dit model ter vervanging van een defecte Gr4E gekregen, en heb nu alweer problemen met de rechter 'thermostaat'-knop. Wel fijn dat ik er nu wafel-platen bij heb gekregen maar met een niet goed functionerende grill heb je daar niet veel aan.

martyboywild 15-07-2013
Geschreven voor: Cuisinart GR40E

Een heerlijke en degelijke grill. Gekocht bij de Mediamarkt.
Vele malen beter dan alle eerdere vergelijkbare grills die we hebben gehad, zowel wat betreft mogelijkheden (vlakplaten, grillplaten zen zelfs wafelplaten bijgevoegd, degelijkheid als gebruiksgemak (goed regelbare thermostaten, open en gesloten te gebruiken, lekbakje, makkelijk uitneembare platen) etc etc.
Is wel een van de duurdere, maar daar krijg je dan ook echt veel kwaliteit voor.